18-01-2016

Creatievelingen gezocht

Ik vind het een leuk idee om van Raamtekening.nl een samenwerking te maken met andere creatievelingen (ik kan maar zoveel in m'n eentje ;)), dus ik ben op zoek naar andere illustratoren, hobby tekenaars, letteraars, enzovoorts om toe te voegen op de website.

Momenteel is het nog een vrij 'kleine' website, maar daar ga ik hard aan werken (en daarbij mogen jullie natuurlijk helpen) om te laten groeien. Ik sta bijvoorbeeld 11 & 12 Maart op Feelgood Shop event, het zit in de planning om persberichten uit te sturen naar tijdschriften en bloggers en ik ben lekker actief op verschillende social media (Facebook, Instagram en Pinterest).

Vind je het een leuk idee en denk je dat je een leuke aanvulling bent, stuur een email naar raamtekening@gmail.com en dan zal ik je er meer over vertellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten