08-09-2014

Persbeeldwinkel

Ken je de Persbeeldwinkel al? Dit is een hele fijne website voor webshop-eigenaren. Dit is een soort database van hoge resolutie beelden waar de media terecht kan om deze te downloaden en zo kun je dus in tijdschriften terecht komen! Ik maak er al een tijdje gebruik van en ongeveer 75% van de keren dat ik in de media stond, kwam door de Persbeeldwinkel. Dus zeker aan te raden!

Ze bestaan net 2 jaar, om dat te vieren hebben ze een wedstrijd georganiseerd waar mensen een felicitatie mogen maken en dan kun je een S-pakket (9 beelden) ter waarde van € 160,- winnen. Heel gaaf!

Nou heb ik al eens een tijdje geleden een wedstrijd bij hun gewonnen, dus ik wil niet meedoen, maar vond het wel leuk om een felicitatie te maken! Zie hieronder wat ik denk dat de Persbeeldwinkel is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten