07-06-2014

Kadozakjes mal

Ik ben gek op kadozakjes, omdat het er altijd net iets bijzonderder uitziet en omdat ik gewoon geen held ben in inpakken. Maar deze te laten drukken met je eigen ontwerp is behoorlijk duur (o.a. omdat jemeteen duizenden bestellen). Dus toen dacht ik, ik laat een mal maken en dan knutsel ik ze zelf in elkaar met vellen papier. Ik realiseerde me dat ik misschien niet de enige was die dit leuk vond, dus ontwierp ik de mal voor verkoop. Om een lang verhaal kort te maken: het blijkt helaas gewoon TE duur te zijn, dus het hele idee gaat niet door.

Ik had 3 verschillende prints ontworpen, voor ieder wat wils. Ik wilde het laten snijden van acryl,  met de print op de achterkant. Het witte deel is transparant. Je kon er 3 formaten zakjes mee maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten